Tuesday, November 10, 2009

Semakin hari semakin hampir


Setiap detik dan saat berlalu meninggalkan aku kat sini yang semakin terhimpit tersepit.

apa aku nak buat ni weh...

nak buat macam tu tak muleh ...

nak buat gini plak kang tak kena...



aku konpius mius tahap cipan termakan bateri saiz D...
sib baik tak bateri keta ke moto ke beskal ke...

beskal ada bateri jugak ker?...

ada la kot behtu natang dinamo tu tak leh kira bateri ke...

alamak... makin hari makin hampir dah ni...

apa aku nak wat?...

nak lari kang jauh mana sangat aku larat nak lari lain la naik lori ke bas ke LRT tak pun monorail tak la penat sangat...




Nampaknya nak tak nak kena jugak la aku jadi pengawas jaga peksa SPM tahun ni....

aaargh.... tensen tak muleh cuti....

dah la tu time ujan2 plak tu nak kena bergelut dengan hujan la nampaknya...




Takper la dulu aku amik SPM org lain tolong jaga skang aku plak la kena jaga time bebudak SPM peksa hehehehe...

No comments: